söndag 18 oktober 2009

18.10-09

Är sjukt trött nu, gick upp 5 i morse för jag skulle vara på jobbet klockan 7 och fy sjutton vad kallt det var ute och blåste som tusan gjorde det också och så var det kolmörkt på det :P Jag hade ingen aning om vart jag skulle gå in eftersom att själva shoppingcentret har stängt fram till 12 så jag ville vara där i tid. Hittade i allafall ingången och när jag kom in i det mörka och stängda shoppingcentret var det som i en skräckfilm, haha. . . jag hörde nämligen skrattandes små barn och nån konstig barnmusik, det kom från en sån där liten karusell liknande sak, uch haha!
På affären höll vi på hela förmiddagen med att ändra om och ta fram nya kläder nu till julen och nu är jag väldigt trött! Nu ska jag åka och handla lite och sen måste jag tvätta :S
Här är några bilder från igår då jag åkte till Englewood beach. Det blåste väldigt mycket och var svalt så jag gick bara runt där ett tag och plockade lite hajtänder :)
Stora vågor, blev inte precis sugen på att ta mig ett dopp :P

Inte mycket folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade