torsdag 1 oktober 2009

Fick jobba idag

Idag började jag med att vara riktigt hurtig och gå till gymmet sen blev det lunch, gjorde en jätte god kyckling-äpple-purjolök-sallad! Idag hade jag ju en sån där "call in" för jobbet så jag ringde och hörde om dom behövde mig och tur som jag hade så var det en som inte hade kommit till jobbet så jag fick komma in och jobba. Jobbade från 3 till efter 8 nån gång, idag var det väldigt mycket folk som handlade också och gud vad mycket kläder vissa köper! Han som inte kom idag har tydligen struntat i att komma utan att höra av sig många gånger så nu fick jag en till av hans tid nästa vecka och han blev avskedad.. ganska så klantigt måste jag säga. men tur för mig :P
Nu sitter jag ute i mörkret på "the lenai" och lyssnar på syrsorna, grodorna och alla fåglarna som är här ute vid dammen. jag njuter verkligen av det här svalare vädret men det lär inte vara så länge för i morgon kväll så ska det bli varmt igen :/

Nej, nu ska jag ta och göra en smoothie sen ska jag nog gå och lägga mig :)

Har farmors stoora t-shirt på mig och sitter här i mörkret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade