söndag 4 oktober 2009

Jobb idag

Det blir mer jobb än vad jag trodde att det skulle bli, dom sa att man skulle få jobba 1-2 ggr i veckan men nu jobbade jag idag igen och i morgon ska jag jobba dubbla pass, men det är bra det blir pengar och så är det ju kul att jobba där och det är ju ett väldigt stort plus!:) Innan jag åkte iväg till jobbet så var jag till gymmet på morgonen och sen gjorde jag lunch, det blev kycklingfilé med spenat och svamp risotto.
Nu sitter jag här ute i mörkret med min lilla lampa igen och nu är det en jätte fin fullmåne som lyser upp också, skulle gärna ta kort men eftersom att min kamera suger så blir allt bara svart och suddigt, måste ta och köpa en ny kamera och det är snart för den här håller på att dö helt och hållet nu :/

Nu ska jag äta lite havregrynsgröt och sen ska jag nog prata med mamma och pappa som precis har kommit till st louis från sverige. Ja nu blir de kvar där ett tag.. jag vill dit och hälsa på dom snart över nån långhelg eller så, var ju mer än 3 månader sen sist jag såg dom.

Min goda lunch idag som jag gjorde åt farmor och mig

Inte riktigt fint upplagt, men jag var hungrig.. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade