torsdag 15 oktober 2009

lång dag idag

Idag har det varit fullt upp. Var på yoga i morse sen åkte jag iväg till jobbet direkt efter att ha ätit lunch. Jobbade från 1 till 5 idag och efter det så ville farmors syster och hennes man bjuda mig på middag så då åkte vi till havet och jag åt suuper god lax!:) Och nu har jag nyss bakat! Finns nog ingen godare lukt än bull lukt!
Nu ska jag gå och lägga mig, är väldigt trött!

På reataurangen, dom är så otroligt snälla :)



Fina båtar, hade inte varit helt fel att ha en sån att åka runt i ;)


Mina aningen konstiga bull längder, haha ena ser ut som en mask..

2 kommentarer:

  1. men gud vad komiskt, skrev ju precis på bilddagboken att då måste du äta lax!! haha ;)

    och bullängderna är ju helt otroliga, på riktigt! HAHA
    Du kan ju starta ett svenskt caf+e där :)

    / Ida

    SvaraRadera
  2. Jaha, haha! Du läser mina tankar ;)
    Ja varför inte.. haha, det skulle bli populärt här bland alla tjocka amerikaner :P

    SvaraRadera

Bloggintresserade