söndag 3 januari 2010

The Arch och The Loop

Idag började vi med att åka till "the arch" som vi åkte upp i också, vilket jag inte skulle rekomendera dom med cellskräck att göra.. haha kolla bilderna så ser ni! Sen åkte vi till "the Loop", en lång gata med massa affärer, cafeér, musikställen och sånt, där åt vi supergod lunch!:)

Jag framför The Arch


Den lilla luckan som man skulle kliva in i för att sedan sätta sig i ..

den här lilla kulan som sen sakta, knakande drog en upp till toppen av the arch :S

Utsikten var bra i alla fall :)

Cafét som vi åt lunch på

Nu ska vi göra i ordning mat, kommer några hit för middag om ett tag.
I morgon ska jag nog föresten åka till Chesterfield mall igen för att kolla med jobbet, jag tror att jag ska kolla på Abercrombie and fitch istället för hollister om jobb, det är ju lite lika som hollister men endå kul med lite nytt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade