lördag 9 januari 2010

Remember New York

Idag började jag med att dra till gymmet sen har hela dagen bestått av att vi farit runt överallt och fixat allt och ingenting.. i morgon ska jag jobba första dagen på A&F, men det kommer nog att bli ganska så likt Hollister så det ska nog gå bra ( förhoppningsvis) !
Bilden kommer från New York, dagen som jag var runt i Soho med Sarah, som föresten pluggar här i St Louis. Hon är inte här nu, men kommer om typ en vecka, ska bli kul att träffa henne igen och få se hur studentliv här i usa är, haha !!
Nu blir det grillning på våran lilla smokey, är vråålhungrig!!

2 kommentarer:

  1. Tänk om man var en gymmare... Jag skulle aldrig orka!

    SvaraRadera
  2. Jodå skulle du säkert :)
    Jag har aldrig riktigt varit en gymmare förut, kommer väl tröttna snart..

    SvaraRadera

Bloggintresserade