fredag 22 januari 2010

Gråhårig

Ja jag kan ju säga som så att hårfärgen inte riktigt blev som jag tänk mig, verkligen inte som jag sa heller, haha. Blev mörkare, ja nästan lite grått.. och svin dyrt också(där försvann mina sparpengar) kanske inte alla men det blev bra mycket dyrare än vad hon sa att det skulle kosta. Så det är väl inte direkt nåt ställe som jag kommer att gå tillbaka till..
Men nog om sånt tråkigt, idag innan jag åkte iväg till jobbet så pratade vi med Hanna och Magnus på skype och fick se lilla bebisen, hon är så otroligt söt!! Sådär så man bara vill äta upp henne, kommer bli så mysigt att få se henne i sommar :)

I morgon ska jag och mamma åka runt på "estate sales", kul att få åka runt lite här och se olia ställen :) Nu ska jag sova, God natt alla där hemma som troligtvis redan ligger i sina varma sängar och sover!
Nya pyjamasbyxor från A&F, kunde inte motstå dom.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina pyjamasbyxor, har också blivit helt överförtjust i pyjamasbyxor.. Fick ett par jätte fina och kanonsköna i julklapp, sen dess ser jag underbara mjuka söta pyjamasbyxor överallt :D haha

    / Ida

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det är så kul att ha fina pyjamasbyxor!:) När du kommer hit så kan vi shoppa många mysiga pyjamasbyxor ;)

    SvaraRadera

Bloggintresserade