lördag 23 januari 2010

låååånga tåg

Idag har jag och mamma åkt runt lite överallt här i st louis, bland annat så var vi i Kirkwood, en jätte söt liten stad. Där vi till våran "glädje" såg att det fanns en tågstation, det finns inte mycket tågstationer här och man ser typ aldrig tåg här.. idag fick vi se tåg kan man då lungt säga, vi fick vänta vid en tågövergång i minst 15 min, tåget hade minst 150 vagnar. I alla fall så ska jag kolla på internet vart vi kan åka därifrån, lätt att hoppa på tåget och bara åka till nån stor stad här runt om, kanske Chicago och det går kanske till och med att åka till New York, vilket vore underbart!!:D
Utanför ett bageri i Kirkwood där vi köpte massa donuts

2 kommentarer:

  1. Nja asså det var meningen att jag inte skulle se, men det var skitsvårt att hålla blicken borta. Så såg typ halva filmen. Den var superläskig men inte alls så läskig som jag hört! Okej, nu har jag inte sovit ensam någon natt än så vi får väl se :P

    SvaraRadera
  2. Tänk om man var som du och tränade så mycket, som jag har uppfattat det, och att man sen ibland kunde unna sig en donut samtidigt som man förtjänar det...

    SvaraRadera

Bloggintresserade