söndag 21 februari 2010

21 Februari-10

Idag har det varit en regnig dag.. hemskt tråkigt väder och en dag som skulle kunnat vara hemskt tråkig också. Men dagen räddades med att Elin var inne på skype!!:D Var tuusen år sen vi pratade med varandra nu, alldelles för länge! Så det var verkligen kul!:) Längtar som tusan efter alla där hemma nu, men nu är föresten min resa hem till Sverige bokad! Den 29 maj åker jag tillsammans med Ida hem, lyckades få till det så att vi en del av resan hamnade på samma flyg :) Väl i Sverige tänker jag först åka till Uppsala till min bror och hälsa på han och förhoppningsvis också få träffa kusin magnus, hanna och söta bebisen Edith!:) Sen tar jag tåget till lilla Ludvika! :)
Men innan det blir det en härlig vår här i usa med detta (förhoppningsvis) : Colorado till släkten, Kanada, Chicago och New York :)

1 kommentar:

  1. Vad kul att du har så mycket roligt att se fram emot =)

    Men det där jobbet tycker jag låter som det kommer passa dig alldeles utmärkt!! =) Hur lång är utbildningen?

    Nej jag har inte tänkt att jobba utomlands, utan bara resa runt, kanske plugga engelska men får se, kanske inte ens kommer iväg, då kanske njag börjar plugga på en gång i vår om jag inte får något förlängt på jobbet =)

    Jag vet faktiskt inte vart jag vill plugga någonstans.. Jag har ju en jättebra lägenhet här i Sthlm med bra hyra så det skulle jag kunna tänka mig, men även Uppsala. Och örebro. Haha.

    SvaraRadera

Bloggintresserade