onsdag 17 februari 2010

Livar upp dagen

Idag måste vi nog nästan ha gått i back, typ inga kunder.. det hade kunnat bli en riktigt tråkig dag, men tack och lov så jobbade underbara Ty idag också. Så tack vare han så blev det en sjungandes och dansandes dag istället i vår tomma affär till den nya musiken som vi äntligen fått! :D
I morgon är jag ledig och förhoppningsvis så lyckas jag och Ida vara inne på skype samtidigt, så kan vi planera och boka våran New York resa. Ska bli så sjukt kul när hon kommer hit i Maj :D

Nu blir det mat!!

3 kommentarer:

  1. haha, vad roligt :P

    skulle gärna vilja dra igånr musiken här på kontoret också, svänga loss lite med farfar ;)
    eller kanske andra jobbet, med moppen i någon butik, haha.. ;)

    ja fy sjutton vad kul dte ska bli :D

    idag senast klockan fem är jag inne och reda för skype samtal :)
    satt precis och pratade med kenga om det och blir helt yberpirrig!!! :D fast sen pratade vi om läskiga chicago också, har till och med böjat läsa på om flygplatsen.. haha :P har redan kikat ut ett ställe där det finns en informationsdisk, i närheten utav där jag landar när jag kommer från svergie :P

    / IDA

    SvaraRadera
  2. Ja precis, det är väl bäst =) Hmm, Geovetare, vad gör en sån? =) Uppsala, va kul! Ska du flytta dit då?

    Jag vill resa lite i Asien, Australien eller bila i USA. Men har ingen att resa med än, haha så vet inte vad det blir. Är inte riktigt någon sån som åker själv direkt =)

    Jag vill ju bli polis fortfarande, så har sökt det och har blivit kallad till första testet i april, så får vi se hur det går. men är för ung, är nästan helt säker på det. Annars har jag faktiskt börjat fundera på om jag ska gå ekonomlinjen. Skulle kunna tänka mig jobba på bank och ha hand om privatekonomi och husköp osv =)

    SvaraRadera
  3. Haha, ja det tycker jag att du ska göra!;D jag dansar och sjunger för mig själv med min damsugare på ryggen på mornarna när jag städar.. haha

    Ja och vi måste ta den där villuga bussturen till chicago också, jätte många som säger att Chicago är jätte fint på våren :D

    haha, men Ida Pida :P Det kommer att gå galant för dig i Chicago. Om du skulle hamna någon annanstan i usa så kommer jag och hämtar dig ;) haha Men det finns ju jätte många att fråga där på flygplasen, annars får du väl åka som barnen gör med en sån där nummerbricka på bröstet så kommer nån och hjälper dig, haha ;P

    SvaraRadera

Bloggintresserade