lördag 6 februari 2010

Promenad i vårsolen sen jobb

Idag har det varit ännu en härlig dag med riktigt vårväder, det snöade igårkväll och idag så var det sådär varmt så det droppade överallt. Var ute och gick innan jag skulle iväg till jobbet. Här kommer lite bilder:


En död kanadagås. Finns hur mycket kanadagäss här som helst och dom är inte rädda för fem öre :S Dom är såna där fåglar som inte flyttar på sig när man kommer i närheten av dom och så står dom bara där och psykar en, uch uch tycker inte om fåglar (Ida, du har nåt att se fram emot, haha )

Superhärligt! I morgon är jag ledig och då hoppas jag på fint väder!:)

2 kommentarer:

  1. fyyy vad hemskt, haha.. hann få lite ( kanada)gåshud ;) haha.. dom som läser mina kommentarer och INTE känner mig helt måste tro att jag är störd :P

    / Ida

    SvaraRadera
  2. Haha, där var du allt bra vitsig :P haha, nej då.. jag har ju inte precis ett gigantiskt gäng läsare heller ;P

    SvaraRadera

Bloggintresserade