onsdag 3 februari 2010

Jag förföljs av spyende barn!

När jag jobade på childrens village i New York så var det spyende barn vart jag än vände mig ett tag och nu har det kommit igen.. haha, nej men igår när jag kom till jobbet så var det en unge som stog och spydde, på flera ställen också.. så det var bara att hjälpa till att ta bort det :S Min vekling till manager fick kväljningar, så jag fick lov att hjälpa han, haha :P Aja, nog om spyende barn.. hoppas jag slipper dom idag då jag troligtvis ska jobba!

Fick en bra mycket trevligare överaskning när jag kom hem i alla fall, semlor!!

4 kommentarer:

  1. Haha, vad kul :P ser det framför mig!

    Erkänn att du höll på att skratta hjäl dig ( om inte annat inombords) när din chef fick kväljningar!! :D haha..

    / Ida

    SvaraRadera
  2. Haha, du känner mig helt rätt Ida. Jag kunde inte hålla mig för skratt! :P

    SvaraRadera

Bloggintresserade