onsdag 28 april 2010

Är hemma ifrån Kanada nu, hade inte tillgång till nåt internet där så det blev inget bloggande. Men nu är jag back on track, kanske, nästan
Har massa bilder och sånt som jag ska lägga in, men än så länge kan jag kortfattat skriva vad Kanadaresan innehöll.. Bilkörning, underbart Bed&Breakfast, hälsa på bekanta, Menoniter, mat i solen vid vattnet, se vart vi bodde, glass, mer bekanta, ännu mer menoniter sen en låång bilresa hem. Har varit så sjukt skönt!
Blev en välbehövd vila från jobb och träning, en vila som tog slut i morse då det knackade på här och vi fick veta att det var akut och vi skulle ringa ett visst nummer för pappa var på akuten.. efter många samtal så fick vi tag på han och han var okej, han hade ramlat ihop på jobbet av smärta i magen och det var tack och lov bara njursten!

Åå nu såg jag att Ida Pida skrivit vilket betyder att hon är inne!! Hoppas vi kan prata också :)

Mitt underbara rum jag hade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade