måndag 19 april 2010

3 dagar kvar på A&F

Nu är det bara 3 dagar kvar att jobba på Abercrombie & Fitch. På ett sätt kommer jag att sakna det, för vissa stunder är det riktigt kul att jobba där och dom man jobbar med där är superhärliga mäniskor!! Men.. det jag inte kommer att sakna är alla miljontals regler som finns där och det blir bara fler och fler, senaste är att dom inte tycker om om man har lockigt hår.. :/ och dom säger att dom är "diverse", haha fat chance!

Idag efter jobbet gick jag in på Forever21 en snabbis och där hittade jag en skitsnygg jacka, som var på rea desutom!! Precis en sån som jag kollat efter!

När jag kom hem så låg ett paket från bästa Elin Pelin!! Hon hade skickat kort och andra små söta saker från Thailand. En av elefanterna sitter redan på bilnyckeln :) Tack!!:D
I morgon blir det jobb igen och då lär det bli extrem städning, mätning, vikning.. mm i affären inför stora "bossens" besök på onsdag. Vilket jag inte ser fram emot!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade