fredag 30 april 2010

Hatar hatara hatar mig själv, i väntan på en tornado!

Sitter och lyssnar på tjutet av syrenerna ute här i st louis.. tornado varning och alla ska gå ner i sina källare om det kommer nån, vilken tur att vi har en källare att gå ner i då, haha eller inte. Det är bara att hoppas att det inte kommer förbi en precis här. Dom säger att det låter som ett tåg som kommer, så får lyssna efter det :S

För övrigt så HATAR jag mig själv just nu!!!!! Jag skulle gå på världens bästa Ty:s konsert ikväll, och klantarslet med guldfiskminnet själv glömde totalt bort det :S Åå, inte bra inte bra!! Måste gottgöra det på nåt sätt!

2 kommentarer:

  1. Men Kristin! Göm dig under någonting som inte kan gå sönder så lätt! Typ i ett badkar med en säng över! :) Hoppas den missar erat hus så ni klarar er helt! Snart kommer du hem till Sverige, och hör finns det då inge tornadosar. :P // Jenny

    SvaraRadera
  2. Haha, ja jag hade nog gjort nåt sånt om det kom en. Som det tack och lov inte gjorde :P
    Nej, haha snart kommer jag till lugna Sverige :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade