fredag 16 april 2010

Ligger ute i skuggan under syrenen som blommar och har det härligt! Passar på att njuta nu för klockan 2 är det dags för jobb. Har jobbat hela veckan nu och i morgon är jag äntligen ledig en dag, sen jobbar jag söndag igen och då jobbar jag alla dagar fram tills min sista dag där på torsdag. Sen blir det Kanada!! :D Dessvärre så kommer jag inte undan den stora "bossens" besök.. på onsdag kommer han och det ser jag inte fram emot :/

Lääängtar till så himla mycket nu! Först blir det Kanada, sen typ en veckas packning av saker som jag ska ha med mig till Sverige. Sen den 10 Maj kommer Ida äntligen!!:D Då blir det 3 sjukt roliga veckor med bland annat New York :D Sen den 30 Maj åker vi (halvt) tillsammans till Sverige och då stannar jag först några dagar i Uppsala och hälsar på Erik, då vi bland annat ska gå till olika nationer för att kolla med lägenheter och sånt. För förhoppningsvis kommer in på utbildningen jag vill och kommer börja plugga till höst!:) I Uppsala blir det även att hälsa på kusin Magnus, hans Hanna och lilla Edith:) Sen hoppar jag på tåget och åker till Ludvika och får äntligen träffa alla kompisar igen :) Den här sommaren ska bli rikgtigt bra! Jobb på hemtjänsten (kan ju vara mindre kul, haha ) , underbara kvällar och dagar med grillning, badning, solning och massa annat med bästa kompisarna och familjen!:D

2 kommentarer:

Bloggintresserade