måndag 27 juli 2009

27/7

Idag har varit en lång dag, jobbade ifrån 9 till halv 6. Det var som vanligt fera lärare borta så det blev lite extra.. har desutom gått runt och låtit som en kråka hela dagen vilket inte är bra när man ska gå och ropa efter barn och läsa böcker dagarna i ända.. haha Förstår inte varför jag alltid ska bli hes, jag hatar det verkligen! Jag önskar att jag kunde ge hesheten till Ida istället, då skulle du allt bli glad ;) haha
Här kommer lite häärliga bilder ifrån back home!:D




Inte riktigt back home, men det ska bli riktigt kul när ni kommer och hälsar på!

Ida pida och 7650

En äkta ekofest på säckgångskvällen!


haha, fråga mig inte vad de gör..



Bästa klassen!



Bästa klassen!


Grillning hos Bertil!:)
Haha, häxbilden på midsommar :P


Midsommar med bästa klassen :)




Och så hittade jag en bild på mig och Ida ute i stensbo en kväll förra sommaren!:)

4 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga sommarbilder!! :)
    Tänte precis när jag läste det där " låter som en kråka", att jag också vill vara hes :P haha..

    SvaraRadera
  2. Ja dom är riktigt härliga!:)
    haha, ja du kan gärna få ta min heshet, tänkte på dig på en gång jag blev hes... haha :P

    SvaraRadera
  3. Hej kirsti! Kul att du har en blogg att läsa, låter som att du har det bra.. är väldigt avundsjuk :) Kramar terese

    SvaraRadera
  4. Ja vad kul att det är några som läser den.. haha :P
    Jag har det kanon här! Hoppas att allt är bra där hemma också :)
    Kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade