fredag 17 juli 2009

Härliga dagar!

Har nyss varit nere i stan och handlat lite mat och gått runt lite och kollat. Dobbs Ferry är en riktigt fin liten stad så det är så kul att gå runt här :) Igår kväll var jag ute och åt middag med Jeremy och hans mamma som kommit hit från Sri Lanka för att hälsa på sina barn och barnbarn, det var i allafall otroligt kul att äntligen få träffa henne! Sakerna hon gör för människorna i Sri Lanka är så himla bra och hon är verkligen en sån där person som gör allt hon kanför alla andra som verkligen behöver det! Det var verkligen otroligt kul att få träffa henne,
och det kommer troligtvis bli en resa till henne i Sri Lanka nån gång och hälsa på och hjälpa henne!:) Det var verklige kul att få träffa Jeremy också och förhoppningsvis kommer jag att träffa honom flera gånger nu när jag är här!:)
Nu ska jag äta mat sen blir det lite planering för i morgon, haha inte för att jag planerar så mycket. Jag bara åker in till stan och går runt och kollar och ser vart jag hamnar :P Jag tror att jag bland annat ska till Times Square i morgon i alla fall!
Vädret här har föresten varit kanon bra hela tiden som jag varit här och nu har det dessutom varit sjukt varmt, jag hoppas att det inte blir allt för varmt i morgon då jag ska gå på stan hela dagen!
Inte den bästa bilden, men här är i alla fall ifrån restaurangen som vi åt på. Precis vid Hudson floden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade