lördag 18 juli 2009

Times square och Central park idag!:)

Åkte in till New York idag, det blev en riktigt härlig dag! Åkte runt lite här och där, här kommer bilderna ifrån dagen!:)
På tåget påväg till Grand Central
Det var en varm dag så det blev shorts och linne!:)

Times square, jag vill verkligen se nån musikal när jag är här. Måste ju passa på!


Det blev lite shopping, mest saker som jag behövde + I love NY tröjan som var ett måste som jag ville ha, haha :P



Times square, riktigt kul att få gå runt där! Men det var lite väl turistigt för min del, var inte direkt några affärer att gå och kolla i, så jag gick bara runt där en stund och kollade i några affärer som var full smockade av människor sen åkte jag vidare till Central park och åt lunch där!





Times square











Unde New York är det som en till stad, haha det är hur mycket gångar som går överallt när man går mellan tunnelbanorna!







I central park där jag gick runt ett bra tag och så stannade jag vid en lite tjärn och åt lunch!:)









Central Park








På eftermiddagen åkte jag tillbaka till Grand central och gick runt där lite och hittade ett HM!












Sen blev det lite fika i Bryant park!:)










På Grand central höll dom på att spela in en scen till en film, vet inte vad det var för film men det måste ha varit nån romantisk för i scenen så var det ett par som möttes där och såg väldigt kära ut.. haha! Jag hann kolla lite när dom filmade medans jag väntade på tågen till Dobbs Ferry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade