söndag 21 mars 2010

21 Mars-10

Har varit ledig i helgen och bara tagit det lungt, vädret har inte varit det bästa heller :/ Nu till veckan ska det bli mycket bättre och självklart ska jag jobba hela veckan..
I Fredags pratade jag med Ida på Skype, dom hade kommit fram och allt var bra :) Sen skulle jag iväg till jobbet och hon ch Marcus skulle då äta middag och sen ta en fotmassage.. inte rättvist, haha :P Dom verkar i allafall ha det väldigt härligt!:D

Nu ska jag jobba i två veckor till sen blir det Colorado, sen två veckors jobb till och sen Kanada. När vi kommit hem från den resan så är det bara en vecka kvar tills Ida kommer hit, så får se om jag jobbar den veckan, måste ju packa alla saker som jag ska ha med hem till Sverige också.
Det ska bli så himla kul att åka till New York i vår med Ida!! Ska bli kul att hälsa på i Dobbs Ferry också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade