torsdag 4 mars 2010

Allt för länge sen..

Ja nu var det några dagar sen jag skrev, inte bra.. såg att Ida ( som föresten gjort en ny blogg nu http://www.idavik.blogspot.com/ tills hon ska ut och resa!! ) tyckte att jag bloggat för lite :P Vilket verkligen är helt rätt! Jag kan ju säga som så att jag har gått och varit nervös hela veckan.. har jobbat hela veckan och vi bara går och väntar på att regionschefen ska komma :S Har aldrig träffat han men dom säger att han är läskig, håller på och frågar ut en om allting på A&F, bland annat massa siffror om vad vi sålde för förra året, vad vi planerar nu, vad vi ligger på, vad vi förlorat och enmassa andra nyheter och information... allt detta ska vi ha stenkoll på och så måste vi se ut på ett speciellt sätt också, kläder, hår och smink! Helt sjukt och vi vet fortfarande inte när han kommer, kan komma när som helst. I morgon jobbar jag öppning men sen så är jag leeedig hela helgen!!
Vädret just nu är helt underbart och det blir bara varmare och varmare, så snart kan jag använda mina shorts och sandaler som jag köpt :P (förhoppningsvis)
I helgen blir det nog många härliga bilder också som jag kan lägga in här :)


Redo i jobbkläderna, fast såhär ska vi absolut inte se ut nu när han kan komma. Det ska vara dom nya rutiga skjortorna och utsläppt hår..

1 kommentar:

  1. Åh den snygga västen.. Jag vill också ha, haha!

    Ja men jag trivs jättebra =) Börjar komma in lite grann iaf. Men har mycket kvar.

    Vad härligt det ser ut hos er, världens vårväder! Men vi har faktiskt också börjat få lite tendenser till vårväder, var faktiskt sol igår =)

    Haha ja, gröt är supergott!!!

    SvaraRadera

Bloggintresserade