onsdag 31 mars 2010

30 grader i skuggan

Nej nu har det verkligen inte blivit mycket bloggande av, jag har jobbat och njutit av solen dom här dagarna. Sitter just nu ute, det är ungefär 30 grader här i skuggan där jag sitter, känner att jag kommer att dö av värme i solen. Har nyss kommit hem från jobbet, skönt att öppna när man får sluta så tidigt en sån här dag! jobbar likadant i morgon och sen på fredag så åker vi till Colorado, vi kör dit så det blir en 12 timmars bilresa. Det ska bli riktigt kul att få träffa farbror och småkusinerna igen och så hade vi ju tänkt att åka snowboard i Rocky Mountains också, men det ska vara runt 25 grader då så vi får se hur det blir med det :)
Nej nu ska jag äta lunch och sen njuta av värmen!
Snart ser det förhoppningsvis ut såhär här. Det är på god väg!

2 kommentarer:

  1. langtar efter dig och tills jag kommer! :D
    Du maste kommentera min blogg ocksa :(

    // Ida

    SvaraRadera
  2. Och jag längtar som tok tills du kommer hit också!:D Å det ska bli så kul!:D
    Ja sorry har inte kommenterat där nå mycket, men nu kommer det mer komentarer :P

    SvaraRadera

Bloggintresserade