söndag 7 mars 2010

Frukost ute i solen

Har nyss kommit in ifrån en härlig frukost ute i solen, ännu en dag med underbart väder! Igår när vi satt på balkongen och solade blev det nästan för varmt, så jag kan tänka mig hur hett det kommer att bli där uppe senare..
Nu ska jag och mamma iväg till Queeny park en stund :) Sen när jag kommer hem hoppas jag att Ida och Jenny ( som äääntligen har skaffat en!!:D ) är inne på skype, vore så himnla kul att få prata !:D


Hoppas att ni har en fin dag där hemma!:)





2 kommentarer:

  1. Åh gud vad mysigt!! :)

    Vad synd att jag inte var inne :( men den här evckan måste vi prata minst två gånger!!! Imorgon, fredag och sen nästa måndag? :D

    / Ida

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen synd, vi måste helt klart prata så många gånger som möjligt nu innan ni åker! Jag jobbar drygt nog hela veckan nu, fast till helgen är jag ledig. Men jag loggar in på skype så fort jag är hemma och inte är på jobbet så hoppas jag att du är inne samtidigt :D

    SvaraRadera

Bloggintresserade