onsdag 17 mars 2010

Sorbet och frukt ute i solen!

Har nyss kommit hem från en promenad, det blev en kort promenad till Whole foods där vi stannade och åt frukt och sorbet ute i solen. Det har varit jätte fint väder idag på eftermiddagen och det blir föroppningsvis samma i morgon. Jag jobbar dock hela veckan, men öppnar så då kommer jag hem i tid för att sitta ute i solen :)
Nu har Ida och Marcus åkt iväg på sin 7 veckors Thailand resa. Hoppas att dom får det kanon bra!!:D Och nu har Elin kommit hem ifrån sin Thailand resa, håhåjaja vad alla är i Thailand, häärligt!! Hoppas att Elin Pelin och jag är inne på skype samtidigt snart så att jag får höra allt spännande från resan!:)
Nej nu ska jag gå och lägga mig, i morgon blir det total conditioning och sen jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade