lördag 12 december 2009

12.12-09

12 December och jag har fortfarande noll julkänslor.. men nu är mamma här och vi ska nog försöka få till det lite juligt! På onsdag ska vi åka till ikea i Tampa och handla, då blir det lite svenska saker, glögg, julmust och annat gott!:)
Igår så gjorde vi lite allt möjligt och på eftermiddagen gick vi ut och åt på en jättegod fiskrestaurang här i närheten, sen på kvällen jobbade jag stängning, så jag kom hem vid halv 1.. massa dryga människor som vanligt som var och handlade! Det kom bland annat in världens "hillbilly" ( lite född bakom flötet) som trodde att en tröja som kostade 49.50 bara kostade 4 och han sa att jag minsann skulle se riktigt dum ut då det sääkert skulle komma massvis med människor som trodde der också.. det satt nämligen en rea lapp (stor) på som visade klart och tydligt vad den kostade, och det var inte 4 dollar... haha!

Nej nu ska jag gå upp och äta frukost, sen ska jag iväg med Jordan och hennes systrar och träna lucia, japp, i morgon blir det lucia! Dom har ju inte det här och folk kommer inte fatta nåt av vad vi sjunger, men det blir nog kul endå :P

2 kommentarer:

  1. Haha vad kul, ska ni gå lucia tåg alltså? :)

    och kristinamandalarson, det heter endast " bakom flötet" inte född bakom flötet ;) om jag nu får vara jobbig och rätta dig, haha :D

    / Ida

    SvaraRadera
  2. Japp, haha det blev ett väldigt kort luciatåg :P

    haha, oj då! Ja men det är bra att du rättar mig ;P

    SvaraRadera

Bloggintresserade