torsdag 3 december 2009

Tornado varning

För några dagar sen så var orkansäsongen över, så det blev ingen orkan det här året, tack och lov! Men igår kväll så varnade dom om en tornado istället, den skulle komma in här i närheten men den kom aldrig hit..skönt!
Jag skulle i alla fall gå upp halv 6 idag men självklart så hade jag tydligen satt väckarklockan på halv 5 istället och det märkte jag ine föräns jag redan av uppe och åt frukost..

Nu ska jag göra mig iordning sen måste jag ut i spöregnet som är ute nu :/

Längtar tillbaka till New York, helgerna där var grymma!

3 kommentarer:

  1. Hhaa, typsikt dig.. På själva student dagen ställde du kockan tjugo minuetr innan vi skulle åka.. " erik, är klockan verkligen fem?!?! " var det inte så :P

    SvaraRadera
  2. Haha, jag vet! Blir tokig, och den gången höll jag på att dö när jag insåg att jag hade försovit mig :S Jag och klockor går inte ihop..

    SvaraRadera
  3. Ja det är jättekul :) Men lite pirrigt, speciellt när man inte känner någon! Jag flyttar troligtvis den 2-3 januari :) Nja lite inredning, inte så mycket för lägenheten är ganska mycket möblerad. skönt :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade