tisdag 15 december 2009

Havet

Igår åkte vi iväg till havet och låg där så gott som hela dagen, hur varmt och skönt som helst! Idag skulle jag gärna följa med mamma till havet igen men jag måste jobba :S
I morgon ska vi åka till IKEA i Tampa, då ska vi kolla lite där om dom har lite svenska julmats saker som inte finns här, glögg bland annat, så då blir det nog en tidig morgon så att jag slipper köra i den värsta morgon trafiken.. Och så blir det lunch på ikea, det blir nog köttbullar med potatis och lingonsylt!:D
Nu måste jag iväg och göra mig iordning! Här är några bilder ifrån igår:
Vi gick en promenad längs havet
och precis innan vi skulle åka hem så kom delfinerna förbisimmandes, fick inte riktigt bra kort på dom, men här ser man ryggen på en i allafall

och kollar man noga så ser man lite av en till här också


3 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt! :)

    Ja ät köttbulllarna, du vet vad jag tycker om ( du med för den delen!) om färdiga köpa köttbullar.. Men åt köttbullarna sist jag var där och dte var riktigt gott!! :)

    / Ida

    p.s.. ska vi prata idag? :)

    SvaraRadera
  2. Ja jag kommer ihåg att du sagt att dom var goda där, så jag litade på dig :P Det gjorde jag rätt i också för dom var jätte goda!:D
    Jag har varit borta hela dagen idag, och i mrogon ska jag jobba men på fredag så har jag bara call in så då skulle vi ju kunna prata, om du kan?:)

    SvaraRadera
  3. På lördag eftermiddag, morgon för dig? Ska vi bestämma då? :) jag tycker du ska läsa mitt mail på bilddagboken.. har fullt upp imorgon, och sen imorgon kväll kommer jag inte vara så pepp, du förstår! :)


    / Ida

    SvaraRadera

Bloggintresserade