tisdag 1 december 2009

simma i dimma

Blev aldrig av att jag skrev igår, men det har varit två ganska lugna dagar nu och inget jobb. Igår började jag med att simma några längder i poolen på morgonen, det var 11grader ute och poolen var varm så det låg som en liten dimma över den, härligt att simma i! Idag åkte jag iväg och skulle ta svininfluensa vaccinet men självklart så var det inte idag utan i morgon dom gav det, så jag åker nog i morgon om jag hinner innan jag ska iväg och jobba. Hoppas bara att jag inte blir att må illa och få feber utav det som så många andra fått! Jag var iväg till havet en stund idag också, det har blivit varmare igen och i morgon ska det regna så jag passade på att njuta av solen idag :)

lätt den snyggaste golfbilen jag sett hittills, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade