onsdag 2 december 2009

Vaccinerad och frisk som en nötkärna

Nu har jag blivit vaccinerad för svininfluensan och jag mår fortfarande fint! Inge feber eller illamående här inte, och får hoppas att det förblir så också.. ska upp och jobba klockan 7 i morgon bitti :/ Idag var 3(!!) olika district managers i affären och alla som jobade var helt spända och man gick bara och väntade på sin tur att bli utfrågad. När dom väl kom och började fråga mig frågor så gick det nog ganska bra tror jag, blev ingen utskällning eller ignorering av managern efter i alla fall :P
Nej nu ska jag äta min goda macka! Tunnbröd, ost, avokado och solrosfrön, Sjukt gott!

Okej, det ser kanske inte så jätte gott ut.. ( jag vet att Ida verkligen kommer att tycka att det ser äckligt ut) haha, men det är väldigt gott!

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte det såg jättegott ut :P

    SvaraRadera
  2. haha, ja jag tänkte faktiskt på att du nog skulle tycka det!:P

    SvaraRadera

Bloggintresserade