fredag 18 december 2009

18 december 09

Idag känns det nästan nästan som att det kommer lite juligt väder, "bara" 24 grader, molnigt och blåsigt. Det är sådär så det viner när man har dörrarna och fönstren öppna och kollar man inte ut så kan man nästan tro att det är snöstorm ute.. haha Men det är då bra skönt att det inte är det!
Idag har jag varit ute och sprungit och sen blev det gym. Hade call in idag men jag behövde inte komma in (skönt) district managern är där :S Nu ska jag slå in paket, ikväll blir det middag med farmors syster och hennes man som ska åka upp till Wisconsin i morgon :)
mitt hår som blivit så långt är nu borta, det var sjukt slitet..
och igårkväll var det golfbilsparad. Dom var ute och sjöng julsånger och kollade på husen som är med och tävlar om det bäst pyntade huset

haha

3 kommentarer:

  1. Gud vad ovanlig du ser ut på kortet!! Känner nästan inte igen dig.. :)Men fint var det!

    Hahah, vad typsikt med en sån där parad.. kan tänka mig att om vi hade varit där ghade vi deltagit och sen kört halv hysterisk in i någon nästan.. haha :P

    / Ida

    SvaraRadera
  2. Ida: Tack :) Ja, haha det hade vi säkert varit och alla gamlingarna hade blivit skitsura på oss.. :P

    Johanna: Tack så jätte mycket!:)

    SvaraRadera

Bloggintresserade