söndag 27 september 2009

"50 first dates"


Har nyss varit ute och gått, gick runt på alla små "vägarna" för golfbilarna runt om i området :) Gick bland på bron över "träsket", haha och nu var det ett riktigt träsk också med massa djur som kröp och simmade runt där :/ Idag åt jag supergod sushi och har nyss druckit min mumsiga hemgjorda banan och choklad smothie :) I morgon ska jag äntligen få jobba min första dag ¨på Hollister, känner mig inte nervös just nu men precis innan jag ska åka iväg dit så kommer jag säkert att vara jätte nervös! Nu är reklampausen över och filmen som jag kollar på börjar igen, supersöt film "50 first dates"!

4 kommentarer:

  1. Kristin! Jag saknar dig här hemma! På lördag ska vi gå ut på krogen och jag tänkte bjuda på fika för jag fyller år snart, och då hade det var så kul om du var med och festade med oss! Men skönt att du har det så bra iallafall, det känns bra. :) Kom hem snart! Många pussar och kramar från jenny :)

    SvaraRadera
  2. Jenny! Ja attans att jag missar det!! :/ Det hade varit väldigt kul! Guud vad fort det går, det är redan din födelsedag snart, det är ju vi som fyller så sent.. fast jag fyller ju bra mycket senare ioförsej :P
    Hoppas att allt är bra med dig och att ni får det kanon kul!:D Saknar dig och alla där hemma! pussar och kramar

    SvaraRadera
  3. Ja, vi är dom som fyller år sist! Men du, dom som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. :) Jag sitter och klurar över hur tusan jag ska komma ihåg din födelsedag! :P haha, jag åker ju till thailand samma dag, så kommer förmodligen vara helt hysterisk och glömma allt i hela världen! Ha det bra Kristin! :) Kram och puss!

    SvaraRadera
  4. Ja det har du helt rätt i! :D
    Ja just ja, ni ska ju till Thailand. Gud va härligt och kul ni kommer att ha!:D Du har en väldigt bra anledning till att glömma den :P
    puss och kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade