söndag 6 september 2009

Bilder

Är fortfarande i Rhode Island, har bott hos farmors kompis Sheila vid havet fram tills nu och nu är vi hos Ruth, vi får se hur länge vi bli kvar här. Det var länge sen jag la upp bilder så jag tänkte passa på att lägga upp lite bilder. Jag har så många så jag börjar med att lägga upp bilder ifrån kvällen i New York med Veronica och Marylin!


Minnes väggen som jag skrev på för Michael Jackson, som de sparade och hade på hans minnes seremoni.

Inne i den gigantiska saint patricks cathedral som jag sprang in i en snabbis

Rockefeller center


Brooklyn bridge och New York. Från en park som vi var i och sprang igenom pågrund av råttor..haha



Ground zero där de håller på att bygga nytt




Senare delade vi på en supergod pizza från ett pizza ställe under Brooklyn bridge


Och det blev även glass efter det :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade