tisdag 1 september 2009

Florida!!

Är hos farmor i Florida nu och har nyss varit en sväng till poolen, otroligt skönt väder här! Jag pratade nyss med Marilyn och Veronica och det var tydligen ganska så kallt i New York nu, så jag åkte i rätt tid, haha :P Nejdå, jag saknar dom verkligen och kommer att sakna New York men just nu så är det skönt med lite nytt, jag ska försöka hitta ett jobb här på nån butik. Men först ska jag bara ta det lugnt och ligga vid poolen ett par dagar! Resan gick föresten väldigt bra, fick 3 säten för mig själv så det var riktigt skönt!:P Har massa bilder som jag ska lägga upp, men jag måste ladda över dom till datorn och först måste jag packa upp och sånt, så bilder kommer nog senare ikväll :)
Nu ska jag äta lite mat, är suuper hungrig!

Min fina farmor när hon var ung!

1 kommentar:

  1. Åh, men då aknske dte var bar väder ändå! Kollade på yr ochd et stod regn, regn regn.. Men gud vad skönt för dig. Om dte är något man skanar med florida är det ju dne mysiga stämmningen, och framförallt allt roligt vi gjort :D ser framemot när vi kan komma! Skulle dte inte vara riktigt kul med att slå till på stor då, typ disney world? :D

    / Ida

    SvaraRadera

Bloggintresserade