fredag 11 september 2009

Tillbaka i Florida

Är tillbaka i Florida nu, vi tog flyget idag den 11 september så att vi säkert skulle få platser... eftersom att det tydligen inte är många som vill resa idag just pågrund av 11 september :/ Resan gick i alla fall bra och nu är jag sjukt trött, har varti uppe sen halv 5 i morse. Börjar bli ganska så trött på att hålla på att flyga nu måste jag säga.. haha
Det har varit otroligt skönt i Rhode Island, det var under väldigt tråkiga omständigheter som vi var där, men det var endå så kul att få träffa alla där! Igår var vi hem till Polly och åt mat och spelade kort allihopa, vilket var väldigt kul!
Har enmassa bilder som jag måste ta och lägga upp, men nu ska jag gå och lägga mig och i morgon ska jag iväg och leta jobb. Bland annat i fishermans village vid havet och i "the mall", får se om det kan finnas någon butik som anställer just nu.


Här är i alla fall en bild ifrån Rhode Island, jag ligger i solen hemma hos Sheila. Så sjukt fint ställe hennes hus är på, en klippa ovanför havet!

1 kommentar:

Bloggintresserade