lördag 12 september 2009

Håller tummarna

Har varit ute och kollat efter jobb idag, körde först till fishermans village men där fanns det inga som anställde. Sen åkte jag till gallerian och kollade runt och gick in på alla möjliga affärer, många som inte anställde just nu men jag fyllde i enmassa blanketter och sen tillslut så gick jag in på en ny klädaffär som jag fick fylla i en ansökan på en dator och nu ska jag dit på intervju på Tisdag, Nervöst!:O haha, men jag hoppas hoppas att jag får jobbet, det vore otroligt kul, dom hade dessutom väldigt snygga kläder där inne och många unga som jobbade där så det vore perfekt. Men jag får inte hoppas för mycket för det är säkert många som söker jobb där! Men det visar sig på tisdag antar jag :)

Har kört runt i farmors bil hela dagen då jag åkt runt till alla ställena och bara det har varit kul. Nu var det 2 månader sen jag körde och det var så skönt att bara få åka runt och lyssna på hög bra musik! haha, lättroad :P


Nu ska jag laga mat till farmor och Rusty, stuvade makaroner och korv blir det :P

1 kommentar:

  1. Va kul! Hoppas du får det :) Det låter perfekt!!

    Ja,det var jättetråkigt att vi var tvungna att lämna bor Melvin :/ Men det är ju som du säger bra att vi gjorde det i tid. Allt blir ju svårare sen.. Men funkar det inte så gör det ju inte det.. Tyvärr.. Men nu är Cassano glad iaf :P

    SvaraRadera

Bloggintresserade