onsdag 16 september 2009

lång väntan...

Intervjun igår gick nog ganska bra tror jag. Fast vi var 6 stycken samtidigt och jag var den som fick svara först på nästan varje fråga så det var inte mycket tid att planera ett svar precis :P Och så är det en till grupp som ska på intervju i morgon, så det är många som har sökt och dom anställer nog inte många alls, men jag hoppas verkligen att jag får jobbet, vore kanon kul! Dom skulle ringa på Fredag eller Måndag om man fått jobbet, så nu är det bara att hoppas på att de ringer, det blir en lång väntan!:) Idag har jag inte gjort så mycket, simmat, legat vid poolen och sen pratat med Ida och Elin, det var ett bra tag sen sisst så det var riktigt kul!:D

Här kommer några bilder ifrån en dag då vi åkte till havet i Rhode Island, en kall dag dock så det blev inge sol och bad.





2 kommentarer:

  1. Ja så himla kul! :) Man ser frameot så mycket mer när vi pratar och planerar. :) Hoppas du får jobbet nu, och sen får du hålla tummen ( arna) att dte dyker upp något för snart också..
    Vi kanske kan höras imorgon! :)
    / Ida

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen, så himla kul att få prata med er!:D
    Ja, i morgon kommer jag att sitta vid telefonen hela dagen.. haha
    Ja, jag är inne på skype nästan hela tiden då jag är här hemma så vi hörs säkert!:)

    SvaraRadera

Bloggintresserade