tisdag 29 september 2009

Hollister

Jobbade idag från 3 till 7 och det vart ännu en väldigt bra dag! Tycker verkligen om att jobba där :) Det är nya människor som jobbar där varje dag så det blir mcyket nya namn, träffade bland annat en manager där och tro det eller ej men hon var svensk.. läskigt sammanträffande men så sjukt kul och skönt att få prata med någon på svenska där :P Jag längtar iallafall väldigt mycket tills jag får jobba igen, får se om det blir på torsdag eller inte, jag ska ringa då innan jag kommer och kolla om det behövs. Nu ska jag ta något att äta!:)Här är en superfin höstbild från Hovra som pappa skickade igår. Saknar hösten, det där kalla och friska med alla fina färger! Den enda chansen att jag får se nåt annat än gröna träd här är om det håller på att dö för nån andlening.. kanske ska ta och gå och hugga i några palmer här så dom dör och jag kan få lite höstkänsla ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade