söndag 29 november 2009

Första advent

Idag är det första advent och nu ska man tända första ljuset, julpynta, baka lussebullar, dricka glögg, gå på julmarknad och allt sånt mysigt som gör så att man får världens julkänslor! Jag har inte gjort nåt utav det kan jag säga, haha.. Några julkänslor har jag inte för fem öre heller :P Det kommer nog inte blir så mycket julkänslor här i Florida, trots alla julpyntade palmer och trädgårdar. Men sen efter julen kommer det däremot bli lite juligt då vi åker till st louis :)
Idag har jag ialla fall köpt lite julklappar, skönt att få det gjort! Sen har jag städat huset tills farmor kom hem, hon har vart i Orlando på Disney World, (Epcot delen)med en kompis i några dagar.
Nu blir det pizza!:)
Bilden är från supermysiga Hovra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade