måndag 31 augusti 2009

Kew Gardens med faster Kim

Har haft fullt upp hela dagen idag. Gick upp tidigt och gjorde i ordning det sista med packningen och så och sen har jag varit och sagt hejdå och bakat och annat kul med alla på dagiset och på området. Väldigt att säga hejdå till dom, speciellt till Veronica och Marilyn..Men har dock pratat med Marilyn ett antal gånger på telefonen.. haha hon ringer hela tiden, så sjukt rolig människa!:D

Slutade klockan 2 idag och då gick jag hem och hämtade alla saker och tog sen 20 över 3 tåget in till grand central, hoppade in i en taxi till penn station och tog sen tåget ut till Kew Gardens i Queens och mötte min faster. Nu har vi varit ute och ätit och ska gå och lägga oss om ett tag, ska åka med ett flyg till Florida klockan 6 i morgon bitti!


Nu ska jag umgås med min faster, det är inte ofta jag träffar henne!
Från stressiga storstaden New York till Port Charlotte, Florida. Det är precis vad jag behöver nu! haha

3 kommentarer:

  1. Ahhh avis! :) Du verkar ha haft det toppen i New York men det är säkert som du säger att du behöver lite Florida nu ;) En annan fryser ihjäl eller blåser bort så fort man går utanför dörren. Fast imorgon blir jag "mamma" :) Ska hämta vår lilla valp då :)Hade bra! Puss Johanna

    SvaraRadera
  2. Jo jag har haft det toppen i New York och jag kommer verkligen att sakna det, men nu behöver jag florida.. haha :P Uch då, så hösten har kommit nu, men hösten är ju så himla fin där hemma med alla färgade löv! Neej, har ni köpt en valp? Gud vad kul!:D Vad är det för sort?:)

    SvaraRadera
  3. Fyfasiken va härligt! Du har det bra du :) Hälsa alla 50 plussare från mig ;D

    SvaraRadera

Bloggintresserade