lördag 1 augusti 2009

East Village och shopping!

Idag åkte jag in till New York och shoppade och åkte till East Village, fint väder ( vaarmt) var det också så det blev lunch i Bryant park innan jag tog tunnelbanan ner till East Village. Det var riktigt kul att gå runt där, verkligen helt annorlunda, massor med matställen och mindre affärer och secondhand affärer! Tog mig även en frozen yoghurt på Pinkberry påväg tillbaka, sjukt god och svalkande i värmen!:)
Här kommer lite bilder ifrån dagen!:D

Inne på Zara hittade jag super fina kläder, dettta köpte jag bland annat :)

Lunchen i Bryant Park blev grillad kalkonmacka med brieost och honungsenaps sås. Super god!

East Village


East village
East Village




Satte mig i en park i East village och vilade fötterna..




Gick även till Union square en snabbis på vägen tillbaka och gick in på Forever 21, men det är så jobbigt att vara där. Alltid fulsmockad med folk och så är det så sjukt mycket kläder så det går inte att hitta nåt :P




Påväg hem



Shoppingen




Jeansen och skjortan ifrån Zara





Lite mer ifrån Zara och sen också Urban Outfitters :)




Hittade äntligen en gul klocka! Har ju letat så mycket på Forever 21 när jag varit där men idag hittade jag äntligen en på affären Strawberry :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade