torsdag 13 augusti 2009

Tråkigt inlägg..

ja, haha ett tråkigt inlägg kommer nu utan bilder.. men idag har varit som alla andra dagar med hysteriska men söta barn och väldigt rolig personal! Har nyss varit ute och sprungit och handlat lite, guuud finns det något tråkigare än att handla, och man måste ju handla så himla ofta :S

I helgen har jag inte riktigt bestämt mig än för vad jag ska göra men jag ska ju självklart in till city. Jag ska nog åka upp till Upper East side och kolla på lite Gossip girl ställen, gator och sånt :) Får se om jag känner igen nåt.. Sen på söndag ska jag kanske kanske till ikea med en jobbarkompis som ska dit, då blir det lite svensk mat!!! åå vad jag saknar det! Men vi får se om jag åker med, det beror på om jag ska in till city igen, då skippar jag nog ikea.. det finns ju alltid hemma.. haha :P

Nu ska jag göra iordning lunch till i morgon, ääntligen fredag då!:D


Nej, här kommer en bild endå, blir så tråkigt annars.. haha
Efter att vi vandrat runt ett tag i chinatown, vet inte om detta fortfarande är i chinatown eller om det är Little Italy. Men gatorna blev helt annorlunda i alla fall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade