måndag 24 augusti 2009

Ljungelvrål

Idag har varit en väldigt skön dag, inte alls lika varmt som det varit annars och inte alls lika kvavt. Det var till och med skönt att vara i solen :P När jag kom hem efter jobbet så såg jag ett paket liggandes på bordet, det var mamma som skickat lite ingredienser till bullar , som jag ska baka som tack till dom jag jobbat med. Men till min stoora glädje låg det även en påse med ljungelvrål där... dom har verkligen inte lakrits här och när jag gav en till Monee som aldrig hört talas om det så spottade hon ut det på en gång.. haha :P
Nu ska jag gå och lägga mig! ( skriver jag alltid men blir alltid att jag lägger mig mycket senare)
Min vanliga jobb outfit, otroligt tråkig, men man måste ha nåt som täcker knäna och man får inte ha jeans eller linnen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade