lördag 15 augusti 2009

Oont i fötterna..

Idag har jag vandrat runt lite överallt, jag började med att ta lunch i favorit parken, bryant park..haha Sen gick jag runt överallt på alla möjliga gator, hamnade på broadway, nån fashiongata, times square och lite överallt :P sen tog jag tunnelbanan upp till Uppe east side och gick runt där och kikade lite, kände inte igen nånting men det var väldigt fint där :) Det har varit en otroligt varm dag så jag ville inte riktigt sätta mig och sola i nån park utan jag satte mig i skuggan och svalkade ner mig istället, haha :P Jag kommer blekna bort totalt här, men det finns så mycket annat att göra än att bara sitta och sola.. och sol kommer jag ju att få när jag åker till farmor i Florida :)
Här kommer lite bilder ifrån dagen:
Påväg till stationen i Dobbs Ferry

När jag gick runt överallt efter lunch, har ingen riktigt koll på vart bilderna är ifrån heller, haha


Där var i alla fall Empire state building i bakgrunden


Mer gator, och här tror jag att jag närmade mig Times square vilket betyder mycket mer folk..








Upper east side


Mina oonda fötter efter att ha gått runt hela dagen..



Upper east side


Upper east side


Bryant park


Så häftigt att sitta där och vara omringad av gigantiska skyskrapor






Ja med väskan jag köpte idag i väntan på "bussen" från stationen till lägenheten, jag var så lat och hade så ont i fötterna så jag åkte med den haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade