lördag 22 augusti 2009

Vilken natt..

Inatt blev jag först väckt vid halv 2 av att Lisyl ringer, jag hinner dock inte svara så då somnar jag om. Sen vid halv 3 så vaknar jag av att nån hysteriskt knackar på fönstret, hunden blir helt galen och när jag kollar ut så står min andra rumskompis där och slänger sin vattenflaska på fönstret... haha Hon hade tappat bort sig i Harlem (Själv) och sedan glömt nyckeln hemma. :S Sen kommer världens oväder och det blixtrar så att hela lägenheten blir helt upplyst, så jag somnade väl inte föräns 4.. Men detta hindrar mig inte från att gå upp och åka in till New York med 20 över 9 tåget! :P haha
Nu måste jag kila!
Jag idag, med mina nya shorts och nya väskan. Har även med mig en klänning för att byta om till ikväll då vi ska ut och äta. Vet inte om det är en super fin restaurang eller inte... haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade