lördag 29 augusti 2009

Helkväll på Manhattan

Helt sjukt rolig kväll igår! jag åkte runt med två jag jobbar med hela kvällen överallt på Manhattan, i Harlem och Brooklyn. Skrev på Michael Jacksons minnes vägg som de ska spara och ha på en minnes stund för honom, gick till Rockadeller center, St Patricks cathedral, ground zero, åkte över brooklyn bridge och åt pizza och glass och såg en plåtning ( det var troligtvis topmodels nya säsong som var där, men såg inte riktigt eftersom detvar mörkt) Sen åkte vi runt över hela, och då menar jag verkligen hela manhattan. Veronica är född och uppvuxen där så hon kan varenda gata och varenda lite fakta om New York, så bättre "guide" kan man inte hitta! Kom hem vid halv 1 igår så vi åkte runt där i mrökret, och det finns nog inget finare än New York på kvällen då man ser alla lampor och allt är upplyst!:D glömde min kamera i hennes bil så bilder kommer sen nån gång!

Idag ska jag självklart in dit igen så nu måste jag gå och göra mig iordning!:D

3 kommentarer:

  1. Åh, blir så glad av att läsa allt du skriver, för du verkar ha så himla roligt hela tiden! :) Känns riktigt skönt att du har det bra Kristin! Saknar dig här hemma. Haha, tänkte på dig häromdagen och såg framför mig hur du och dom andra såg ut när ni stod utanför toaletten på Öland och råkade höra mig och Fredrik, och du var så rolig som bara skrattade en massa. :) Skulle vara roligt att träffa dig och skratta snart igen! :D Ha det toppen Krisin! Många kramar från jenny

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du läser den!:D Jag har det kanon bra och jag hoppas verkligen att du har det super bra också! Jag läste att du kanske ska till Thailand med Fredrik i November? Guud vad häärligt ni kommer att ha det!:D
    Haha, ja vad komiskt det var..det glömmer nog jag aldrig heller, haha :P Jag saknar dig också Jenny och ser fram emot att få träffas igen! :D Kramar /Kristin

    SvaraRadera
  3. Klart jag läser! varje gång jag sitter vid datorn så läser jag allt nytt. :) Blir lika glad varje gång jag läser att du har det så bra! Ja, bokat och klart nu! Vi åker 18 november. :D Helt galet! Har drömt om thailand hela mitt liv, och nu får jag åka :) Haha nej, det är förmodligen svårt att glömma en sån där sak. :P haha! Kul att du har kommit till din farmor nu också. :) Du får gå ut och le lite till att affärägare, så får du jobb på nolltid! Lycka till och hör av dig om hur allt går. :) Föresten! jag har inte sett dig på msn en endaste gång :P haha Vi kanske ligger i fel tid :P kramar från jenny :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade