söndag 16 augusti 2009

Union square

Idag åkte jag till union square och var där hela dagen, kollade i lite affärer och handlade lite mat på whole foods. Bland annat Felix lingonsylt, haha:P När jag kom hem gick jag ut och sprang och sen gick jag til parken med Hope och Monee. Det har varit ännu en super varm dag så man blir helt slut av att vara ute.. men man ska inte klaga!:)
Här är lite bilder ifrån idag:


Lunchen köpte jag på whole foods, super gott som en buffé man fick ta ifrån!


Union square park satt jag i länge och åt och läste!:)


Här är det en stor marknad på lördagar med enmassa frukt, grönsaker och allt möjligt annat.


Whole foods



Köpte jordgubbar och mango som var lite svalkande på eftermiddagen :)


Handlingen



Felix lingonsylt, som jag har längat efter det! haha



Och på grand central så höll dom på att spela in en scen till en film igen, men det var inget jag kände igen och inga kändisar.. haha :P

2 kommentarer:

  1. Kul att du har det så bra Kristin! :) Saknar dig här hemma! Puss och kram från Jenny

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag hoppas att allt är bra med dig också! :D Saknar dig och alla där hemma kanon mycket! Puss och kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade