söndag 23 augusti 2009

Lång och rolig helg

Helgen har varit en väldigt full med saker men den har varit väldigt rolig! I Lördags var jag inne och gick runt lite överallt på dan, träffade även en tjej ifrån Ludvika som jobbar på ABB i St louis och var i New York över helgen, sen på kvällen så gick vi ut och åt för att fira Monee, väldigt kul!:) Och idag har jag varit uppe på den "dyra gatan" och kollat lite ( se men inte röra.. haha, bara svindyra saker) Sen åkte jag ner till Union square och åt lunch där och gick runt lite. Tycker verkligen om Union square, det händer alltid nåt kul där.. en gång kom en fotograf ifrån Elle magazine fram och fotade mig för street chic och när jag var där i Lördags så kom det fram några och frågade om jag kunde vara med i en reklamfilm som dom skulle filma.. haha
Sen åkte jag i alla fall upp till Times square en snabbis och gick där lite och nu är jag hemma igen i lägenheten, är helt slut så jag ska nog gå och lägga mig snart. I morgon börjar ännu en jobbvecka, men dock nästan den sista, den 2 september drar jag troligtvis till Florida! Ska bli sjukt härligt men jag kommer att sakna New York, men jag kanske kommer tillbaka hit senare och jobbar igen :)
Här kommer bilder ifrån helgen!

Idag på tåget påväg in


"dyra gatan"

Chanel, Miu miu och Burberry, alla på raken :P






Tider ifrån hela världen, såg dock inte sverige :P






Lunch uppe på Whole Foods och kollade ut över Union Square




Supergod yoghurt



Grand central med den stora örnen, bild från igår




efter ombytet på grand central i lördags i väntan på att Monee och Lisyl skulle komma in






Monee och Lisyl påväg till Restaurangen som låg längst ner på Manhattan







Laura, födelsedagsbarnet Monee och Lisyl :)


Påväg hem



Väldigt dålig bild, men det är i alla fall Brooklyn Bridge på kvällen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade