fredag 13 november 2009

13.11-09

Idag har det varit ännu en jobbdag, en riktigt skön sådan. Stog i kassan hela dagen och höll mest på med att lägga in nya tidningar och ta bort dom gamla, fick även med mig enmassa hem, så nu har jag mycket att läsa :P Nu har jag också fått mer information om en Casting i Tampa som är i slutet av November. Korten som dom tog när jag började skickades runt till alla möjliga personer och nu har jag tydligen blivit "approved" och dom vill att jag ska åka till Tampa på castingen där dom ska ta mer bilder. Kan ju vara kul att göra bara som en rolig grej :) Det är några till ifrån samma affär som också ska dit, så vi tar nåns bil och åker tillsammans :)

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, är väldigt trött! I morgon blir det mat på Fridays med Lindsey och några av hennes kompisar :)

Jag har äntligen hittat mitt fina höstträd! Tog med några löv från det


Det blev även en kladdkaka idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade