onsdag 25 november 2009

Casting i Tampa och Thanksgiving i morgon

Har skrivit under bilderna istället för att skriva här ! :)

Igår var jag ju iväg till Tampa påen Casting för Hollister, eller ja för alla dom affärerna som "jobbar ihop". Abercrombie and Fitch, Ruehl och några andra. Det gick nog bra tror jag.. åkte dit och fyllde i några papper och fick prata med några olika personer och sen blev man fotograferad :) Sen i sommar så hör dom av sig om dom vill ha med en i deras reklamkampanjer för 2010. Inte så stor chans att det kommer hända, men det var i alla fall en väldigt rolig grej att göra :)

Det var i affären Ruehl som allt var och den låg i en gigantisk (!!) galleria, jag hittade förvånandsvärt fort affären dock.

Utanför Affären

Sen blev det mat på en jättegod restaurang!

I gallerian hade dom julpyntat fint!
Och ute var det blött. Det har regnat och varit mörkt hela dagen idag, så jag hade tänkt att åka och sätta mig på Starbucks och fika men då ringde Hollister och ville att jag skulle jobba så det blev inget med det :P Jag åkte in til 10 och skulle jobba till 2 men det kom så mycket folk så jag fick jobba över till halv4. Var lagom hungrig efter det!
Imorgon är det Thanksgiving och då blir det mat ute på en restaurang som vi bokat bord på, ska blir gott med thanksgivingmat! Alla är ju helt tokiga i Thanksgiving här, det är ju större än vad julafton är.. Sen på Fredag är det "Black Friday" och jag ska jobba, det blir inte kul :S Folk är som tokiga, affärerna öppnar svintidigt ( vissa har öppet dygnet runt) och även om vi inte har någon speciell rea på Hollister så kommer affären att vara fullsmockad med folk, jag börjar klockan 6 på morgonen då vi öppnar och dom har redan varnat oss om att vi inte kommer att få någon rast och att åka hemifrån extra tidigt för att det kommer vara så mycket folk. Förra året blev folk ihjältrampade när dom öppnade dörrarna till ett Walmart, folk är ju helt tokiga :S Jag ser då inte fram emot att få jobba då :S
Nej nu ska jag ta nåt att äta!

2 kommentarer:

  1. Men du!! hha, galna amerikaner.. Är dte extremt billigt på dom flesta ställena då? eller vad menas med black friday? :)

    Skulle behöva ha en sån här också efetrsom allt är pissdyrt innan jul sen dagen efter blir det jätte billigt.. :P

    / Ida

    SvaraRadera
  2. Ja dom är galna! Jo det är jätte många affärer som har hur mycket rea som helst och så är alla lediga den dagen och folk har fått lön, så då blir folk som tokiga :S

    Haha, ja precis! Hemma har vi våran black friday efter jul istället.. smart :P

    SvaraRadera

Bloggintresserade