torsdag 19 november 2009

St louis

ja, haha det blev ingen heldag pa jobbet idag utan en resa till st louis till mamma och pappa. Jag kunde inte skriva det har pa bloggen eftersom mamma laser den och hon hade ingen aning om att jag skulle komma! sa kuul att antligen fa traffa dom igen och dom har gjort det sa himla mysigt har, det kanns verkligen som hemma! Sa idag forutom att ha flygit sa har jag bara myst och atit gott hela eftermiddagen och kvallen. Jag blir har over helgen, maste aka tillbaka pa mandag for sen pa tisdag sa ska jag aka till Tampa pa den dar castingen..
Nu ska jag ga och lagga mig men har kommer det lite bilder ifran idag!
Flyget var forsenat vilket betydde att jag hade typ en halvtimme pa mig att komma till den andra gaten vid mellanlandningen i Atlanta. Men det gick kanon bra, det var sa gott som bara att ga direkt in pa planet nar jag kom fram
mamma vart minst sagt overaskad nar hon sag att jag v ar dar hemma nar hon kom hem efter att ha handlat
Gott fika blev det sen pa kvallen efter att vi vart ute och akt och kollat runt lite har omkring
Tacos!

sa himla skont att fa vara har nu!

2 kommentarer:

  1. ser precis ut som hemma hos er nästan!! Om man tänker på alla pynt och " stil på inredningen ".. :)

    / Ida

    SvaraRadera
  2. Ja, haha precis! Det är det som gör att det känns så hemma :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade